1. /
  2. IT projekty
  3. /
  4. IT Service Desk

IT Service Desk

Helpdesk service desk

Orientujete se v oblasti IT a chcete získávat nové zkušenosti např. s evidencí požadavků v SD nástroji?
Pro našeho klienta v oblasti bankovnictví hledáme pracovníka IT Service Desku.
Pozice je vhodná i pro absolventy středních/vysokých škol, kteří chtějí nastartovat kariéru v IT!
Nástup: 2. 1. 2025
Dlouhodobá spolupráce
IČO

Náplň práce:
– příjem, evidence a řešení požadavků zaměstnanců v oblasti IT – telefonicky nebo přes servisní nástroj ServiceNow
– směřování požadavků na ostatní řešitele v IT
– koordinace incidentů mezi řeš. skupinami
– komunikace na uživatele v případě výpadků krizových aplikací
– urgence a eskalace
Požadavky:
Odborné znalosti:
– znalost oper. systémů WIN 11
– uživatelská znalost O365
– zkušenosti se vzdálenou správou
– znalost ServiceNow výhodou
Měkké dovednosti:
– příjemné vystupování
– empatie, trpělivost
– ochota
– komunikativní, 90% práce na telefonu s uživateli
– týmová spolupráce







    Mám zájem o projekt

    Ozvěte se, rádi poradíme