Preambule
Tato pravidla upravují základní filozofii a principy, kterými se řídí naše marketingová komunikace, propagace a reklama:
- na veškeré námi nabízené a poskytované produkty a služby,
- prostřednictvím všech platforem a médií,
- na všech trzích kde působíme,
zejména s ohledem na ochranu spravedlivé hospodářské soutěže a práv spotřebitele.
Zásady
Naše marketingová a reklamní komunikace a propagace našich produktů a služeb:
- je založena na společenské a profesionální zodpovědnosti a odpovídá obecně respektovaným zásadám slušné komunikace v obchodním styku,
- nenavádí k porušování žádných závazných právních předpisů, k protispolečenskému jednání ani k překračování etických a morálních norem či správné praxe v žádných zemích či oborech, ve kterých realizujeme své podnikatelské aktivity,
- je vždy upřímná, transparentní, pravdivá a nešíří klamavé informace či údaje,
- je slušná, nesnižuje lidskou důstojnost a není v rozporu s obecnými standardy a zvyklostmi v příslušné zemi a kultuře,
- nepodporuje ani neschvaluje žádnou formu diskriminace, mj. na základě rasy, národnosti, náboženského vyznání, pohlaví, věku, zdravotního postižení nebo sexuální orientace,
- nevyužívá případné neznalosti či nedostatku zkušeností našich zákazníků,
- nepodporuje vytváření předsudků a pověr,
- nezneužívá odborné údaje, zejména výsledky výzkumů nebo citace z technických a vědeckých publikací,
- neskrývá ani nemaskuje své skutečné komerční poslání a cíle,
- respektuje zásady čestného soutěžení konkurentů, neočerňuje konkurenty, osoby ani společnosti, organizace či instituce, obchodní činnost, výrobek nebo službu,
- nevyužívají dobré jméno jiné společnosti, firmy, osoby nebo instituce,
- neobsahují ani nezobrazují žádná tvrzení, potenciálně nebezpečné situace, praktiky či činnosti,
- které by mohly dětem či mladistvým způsobit duševní, morální nebo fyzickou újmu,
- nepropagují plýtvání anebo neracionální spotřebu surovin či energie, pocházejících z neobnovitelných zdrojů ani nepodporuje chování, poškozující životní prostředí nad společensky akceptovanou míru.
Rozsah
Dodržování těchto pravidel se vztahuje na všechny zaměstnance naší společnosti i na zaměstnance dceřiných a sesterských společností. Stejně tak vyžadujeme dodržování těchto pravidel i od našich subdodavatelů pracujících v našich prostorách. Tato pravidla prosazujeme i u všech našich subdodavatelů a dodavatelů. Při implementaci těchto pravidel se řídíme zákony zemí, ve kterých působíme a zavazujeme se dodržovat veškeré tyto zákony.