Člen DRILL® Business Services Group
Otevřené projekty
Service Desk - 1st Line Support Engineer – Praha 4

Service Desk - 1st Line Support Engineer – Praha 4

Lokalita: Praha 4, M-Pankrác
Nástup: co nejdříve
Délka kontraktu do: dlouhodobá spolupráce
Forma spolupráce: IČO (freelance, bodyshop) nebo DPČ

První úroveň specializované uživatelské podpory v oblasti IT.
Pozice je vhodná i pro absolventy, kteří mají nějakou zkušenost při škole, případně pro studenty, kteří mohou pracovat minimálně 6h denně.

Náplň práce:

  • přijímat a řešit hlášení, sledovat události na denní bázi
  • evidovat požadavky v Service Desk nástroji (zaučení)
  • analýza nahlášených problémů podle definovaných procesů a postupů

Požadujeme:

  • minimálně středoškolské vzdělání technického směru (IT zaměření výhodou)
  • čeština nutná – budete se starat o českého klienta
  • znalost MS Office
  • komunikativnost
  • spolehlivost, zodpovědnost
  • ochotu učit se novým věcem
  • angličtinu na úrovni čtení technické dokumentace
  • zkušenosti se Service Desk jsou vítány

   luckavostalova-90-105.jpg

V případě zájmu kontaktujte Lucku a zašlete jí své CV nebo odkaz na LI co nejdříve na lucie_vostalova@quicksource.cz.

Děkujeme.